Intervalni trening

U trećem tjednu očekuje vas najbrži trening do sad. Kombinirat ćemo brzi tempo i kratke dionice. Pauza između intervala biti će dovoljna da se maksimalno odmorite za idući interval. Na kraju treninga odraditi ćemo i vježbice za prevenciju ozljeda koje će voditi naši kapetani.

2x 4′-3′-2′- 1′  pauza između intervala 2′
grupa tempo
a 5’00 – 4’50” – 4’40” – 4’30”
b 5’30” – 5’20” – 5’10” – 5′ 00”
c 6’00” -5’50”-5’40”-5’30”
  • Treninzi i radionice su bez naknade članarine
  • Ako se želiš pridružiti adidas Runnersima registracija je obavezna na adidasrunners.hr
  • Za svaki pojedinačni trening ili radionicu prijavljuješ se posebno na web stranici adidasrunners.hr (Najave)
  • Za trkački trening se možeš prijaviti najkasnije do 15h na dan održavanja treninga, a za radionice i trening snage do 12h (podne) na dan održavanja treninga/radionice
  • Prati adidas Runners Zagreb Facebook grupu i budi u toku sa svim informacijama, komuniciraj s trenerima i ostalim trkačima
  • Dolazi redovito na treninge i osvajaj nagrade
  • Pohvali se sa svojim uspjesima na Instagramu koristeći #takechargezagreb
Prijave su istekle.
  • Trčanje
  • Pon, 17.07.
  • 20:00 - 21:00
  • Jarun